fbpx

Vil du have skrevet blog-artikler?

Du har måske hørt om begrebet “blogging” før og undrer dig over, hvad det egentlig er for noget, som alle snakker om? Eller måske ved du hvordan det fungerer, men har ikke tiden til at skrive kvalitetsindhold til din hjemmeside? Uanset din baggrund, så er du kommet til helt rette sted!
Jeg elsker at skrive tekster til alle slags brancher og virksomheder
uanset emnet og uanset hvilke unikke krav du måske sidder med. Jeg har flere års erfaring i at skrive blog-artikler på flere sprog og har fulgt med i trenden siden blogs blot var begrænset til online forummer.

Hvad er en blog?

Kort sagt, så er en blog en personlig journal eller dagbog. Det kan ses som et sted du kan udtrykke dig selv overfor resten af verden. Et sted hvor du kan dele dine tanker og passioner – og, ud fra et virksomheds perspektiv, et sted, hvor du kan skabe trafik til din hjemmeside. En blog giver dig, som virksomhed, muligheden til at nå ud til nye, men også eksisterende kunder. En blog bringer din virksomhed til live. Du kunne, f.eks. forklare mere om de fordele der er ved dine produkter og/eller tjenester, du kunne give et smugkig bag om facaden af din virksomhed og meget mere.

Fordele:

Hjælper med din placering på Google

Forøger varigheder for browsersessioner

Viser din viden om et eller flere emner

Hvad kan en blog-artikel handle om?

En blog-artikel kan handle om mange ting. En ny funktion du er ved at tilføje til din hjemmeside eller butik, et nyt produkt der kommer på hylderne, en ny tjeneste der er ved at blive lanceret, eller måske endda en historie om en ny kollega elle medarbejder, som du fornyligt har ansat i din virksomhed. Det kunne være rigtigt mange ting faktisk.

En blog kan være mange ting

Det vigtigste du bør tage med dig fra det her er at du med en blog kan holde dine følgere eller besøgende opdateret, det kan hjælpe med din placering på søgemaskinerne (SEO) og det kan bidrage til at hjælpe potentielle køber med deres købsbeslutninger. Jeg kan hjælpe dig med at benytte blogging som en fordel for din virksomhed ved at interargere med dine kunder, på dine vegne.

Hvad vi kan tilbyde

Jeg kan godt lide at se tingene fra kundernes synspunkt. Når jeg skriver en blog-artikel om mine kunders virksomheder til de valgte emner, så starter jeg altid med en grundig forundersøgelse om det ønskede emne. Jeg ringer for at få flere informationer, laver konferenceopkald eller mødes personligt – og tager noter hen af vejen. En blog-artikel kan skrives ganske kort og ligetil eller lang og udførlig. Nu hvor læsere oftest ikke har tid til at læse artikler med en længde på 500-1500 ord, så foretrækker jeg også, at holde blog-artiklerne forholdsvis korte. Jeg skriver artikler af en længde på ca. 500-1500 ord, på dansk, engelsk eller tysk. Hvis du ønsker at have skrevet blog-artikler på et andet sprog, så tilbyder jeg selvfølgelig også gerne det via en af mine tilknyttede freelancere. Sammen dækker vi stort set alle sprog der bliver talt verden over!

Person typing content on a laptop placed on a desk with a cup and notebook.

Ofte stillede spørgsmål:

Korte svar på spørgsmål jeg ofte får stillet. Du ser ikke dit spørgsmål på oversigten? Kontakt mig og jeg svarer hurtigst muligt.

Hvad er et godt emne til en blog-artikel?

En blog-artikel kunne have et hav af emner. Du kunne opdatere nuværende og potentielle kunder om et produkt eller en tjeneste, du kunne introducere en produktlancering, en markedsføringskampagne eller du kunne simpelthen give kunderne et dybere indblik i hvem du er som virksomhed. Hvis du ikke kan komme i tanke om et passende emne, så kan jeg helt bestemt hjælpe dig med at finde på 1,2 – mange emner at skrive om!

Hvor lang bør en blog-artikel være?

En blog-artikel behøver ikke at have en bestemt længde. Okay, det er ikke helt rigtigt. Faktisk, så afhænger det meget af dens formål. Ønsker du at skrive en blog artikel til den bredere befolkning? Til søgemaskinerne? Til et begrænset antal følgere? Før du begiver dig ud i dit blogging-eventyr bør du først og fremmest gøre dig tanker om, hvem du ønsker at nå ud til. Søgemaskineoptimerede blog-artikler er f.eks. en smule længere end dem du ville skrive til den bredere befolkning.

Tilbyder du content-strategier?

Det gør jeg bestemt. Når jeg taler sammen første gang sørger jeg for, at spørge ind til det. Der nytter ikke så meget kun at skrive én artikel. Med en content-strategi er du forberedt til den nærmeste fremtid mens du også sørger for, at din blog opnår det ønskede mål.

Tilbyder du pakkeløsninger?

Det gør jeg. Når jeg byder ind med indholdsstrategier for mine  kunder og jeg tænker, at de kan spare nogle penge, så tilbyder jeg altid et alternativ ved at vælge en af vores pakkeløsninger i stedet. Se det som et slags klippekort du kan benytte løbende.

Er du klar til at komme i gang?

Lad os skabe resultater sammen. Kontakt mig her!