Har din hjemmeside behov for et frisk pust?
Det kunne også være, at du har en høj afvisningsrate og ønsker at teste en ny landing page eller gerne vil offentliggøre blogartikler for at holde din målgruppe underrettet om det du arbejder med. Hjemmesider har godt af løbende optimeringer. Det vil dine kunder synes om, og det giver også søgemaskinerne nyt indhold at læse og indeksere.
Blogging
Er det noget du godt vil have sat i bevægelse? Læs mere nedenfor for at komme i gang eller ring til mig for at høre mere.

Nye side- eller kategoritekster?
Jeg ved hvor vigtigt godt indhold er. Omend det er på en hjemmeside eller en blog, så er det vigtigt, at fange læsernes opmærksomhed. Det er her det viser sig, om de bliver til nye følgere og potentielle kunder nu og på sigt.
Jeg ved, hvor svært det er, at opretholde læsernes opmærksomhed i længere tid af gangen. Misforstå mig ikke. Det er ikke ment som en kritik overfor læseren. Men står læserne overfor valget mellem en lang og uoverskuelig side- eller kategoritekst og en smart explainer-video, der forklarer om alle fordelene, så tror jeg, at jeg ved hvad læserne ville vælge. Det ville jeg nok også. Med velskrevet indhold er der dog gode chancer for, at gøre op med oddsene og fange interessen hos læserne. Hvis det gøres rigtigt, så kan video og tekst faktisk koeksistere fint sammen.
Løbende produktoprettelser?
Hvis du er ejer af en webshop, så er der store chancer for at du ofte står med tjansen om at oprette nye produkter på hjemmesiden. Det kan være tids- og ressourcekrævende. Hvad skriver man i en fornuftig produkttekst? Hvilke oplysninger kigger kunderne efter inden de beslutter sig for om de skal købe dit produkt, eller hellere et af dine konkurrenter? Det er ikke altid prisen, der afgør en købsbeslutning; mange gange er det også fordi teksten bare taler til kunden i din målgruppe.
Jeg tager gerne tid til at lære netop din målgruppe at kende inden jeg skriver dine produkttekster. Så er der størst mulig chance for en kvalificeret købsbeslutning af din kunde – og du sparer en masse tid og besvær. What’s not to like.
Vedligeholdelse & optimering
Som med produktoprettelse er det ofte tiden der render fra dig, når det kommer til optimeringer af eksisterende produkter og tekstsektioner på hjemmesiden. Du har mange opgaver, det er ofte en luksus at tage sig den tid, det tager, at optimere indhold. Derfor læser du disse linjer, du vil gøre og tage dig tid til det du er bedst til uden at bruge mange timer på at optimere dine produkter, så de passer til kundens og søgemaskinens skiftende behov.
Det er en luksus jeg har idet det er noget jeg virkelig brænder for. Det har min brændende interesse at skrive tekster, der taler til kunden, så de forvandles fra skeptikere til handlekraftige kunder og aktive følgere. Det har jeg gjort siden 2014, netop fordi jeg ved hvilken forskel løbende optimering og vedligeholdelse af eksisterende tekster kan gøre. Man behøver jo ikke at genopfinde den dybe tallerken, når man allerede har et fint sæt i skabet.
Hvorfor investere i kvalitetsindhold?
Som man gerne siger, så er tid penge. Derfor synes jeg, at tid skulle investeres så klogt som muligt. Vi, som virksomheder, kan ikke kræve alt for meget tid fra vores kunder. Det er jo vores største bedrift, at spare vores kunder al den tid vi kan. Mindre tid med at skrive eller læse, mere kvalitetstid med ting og mennesker der er vigtige. Ting som de elsker, ting som gør en forskel og ting der er inden for komfortzonen. At investere i kvalitetsindhold sparer på den ene side tid og besvær, men det underholder og informerer også kunderne, så de får lyst til at dykke yderligere ned i emnet. Jo mere de dykker desto mere er de tilbøjelige til at belønne dig med et køb.
Content is king
Det mest udfordrende ved tekstindhold er, at hvis ikke det fanger læserens opmærksomhed med det samme, om så det er kort og kontant eller en længere monolog, så falder de hurtigt tilbage til andre informationskilder.
I en verden hvor videoer har den ene højsæson efter den anden, ved vi, at lange tekster om et produkt, en mærkesag eller en tjeneste har en klar svaghed, hvis ikke de er velskrevne og fængende. Som en virksomhed der sælger tekster, så kan jeg nogle gange komme afsted med, at skrive lidt længere tekster, siden mine kunder er fokuseret på, at finde en klar løsning på deres udfordring, men hvis du prøver at sælge et produkt eller en tjeneste med en tekst på mere end 50-350 ord, så har din potentielle kunde allerede klikket på noget andet. Så er det højst remarketing via Facebook eller Google, der kan få dem tilbage, men det er oftest en tabt kamp, hvis den potentielle kunde allerede har dannet sig et forkert indtryk af dig.
Jeg skriver indhold til bl.a.:

Hjemmesider & Blogs

Brochurer, flyers, kataloger, m.m.

Social Media
Hold det kort og ligetil
Når der skal skrives nyt indhold til din hjemmeside, din brochure (som er begrænset af plads), en flyer (endnu mindre plads), dine SoMe profiler, din blog eller noget andet, der har behov for tiltalende indhold, så kan det nogle gange være ret udfordrende, at finde på de rette ord om det du forsøger at markedsføre eller sælge.
Hos Mindstormers gør jeg gerne arbejdet for dig. Jeg klarer alt research, jeg udforsker din egen viden (du er verdensmester i dit produkt), jeg rådspørger andre og tager noter hen af vejen før jeg begynder på, at skabe dit skræddersyede indhold.
Hvis du er i gang med rebranding af din virksomhed, udgive en ny markedsføringskampagne eller blot skal bruge korte tekster til dine annoncer på Google Ads, så gør jeg meget gerne arbejdet for dig.
Uanset hvor kort eller lang teksterne skal være, uanset emnet, så tager jeg mig gerne af det, så du kan fokusere på andre ting, du bryder dig om.
Ofte stillede spørgsmål:
Korte svar på spørgsmål jeg ofte får stillet. Du ser ikke dit spørgsmål på oversigten? Kontakt mig og du får svar hurtigst muligt.
Hvad har du behov for, for at komme i gang?
Hvordan ser det ud med dine timepriser?
Vores tekstindhold ligger p.t. ved ca. 250 kr. pr. A4 side (350-450 tegn).
Hvad er den gennemsnitlige leveringstid?
På hvilke sprog leverer du tekster?
Er du klar til at komme i gang?
Lad os skabe resultater sammen. Kontakt os her!