Om Mindstormers

Mindstormers International blev grundlagt af 2 ildsjæle i 2013. Motivationen og drivkraften bag opstarten af virksomheden var at gøre en forskel og byde på et prisvenligt alternativ til de dyre agenturer, der i sin tid blot var salgsbureauer forklædt som marketingagenturer. Meget snak, mange løfter = meget lidt udbytte. 
Fokussen var, og er fortsat, at levere ekstraordinær god og ikke mindst professionel service uden at flyve for højt. Vi har altid beholdt vores jordnære væremåde og analytiske fremgangsmåde i alle de projekter, vi har lagt hånd om. 
Siden 2015 har Mindstormers været drevet af Bjørn Kristensen, der fortsætter at pløje og pleje det landskab, der blev grundlagt i 2013.
Siden 2013 har Mindstormers ikke blot haft vokseværk i kundeporteføljen, men også udvidet de tjenester, der bliver tilbudt. Hvad engang startede som virksomhed med fokus på hjemmesideoptimering, fotografering, grafisk design og organisk SoMe er nu vokset til også at inkludere Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads, Google Shopping, håndtering af en lang række marketplaces, skabelse af content, SEO, agentursamarbejde og nu også AI-tjenester. 
Vi vokser med vores kunder siden 2013 med samme ildsjæl, drive og klare analytiske tilgang. 

Analytisk tilgang

Alt arbejde der bliver udført på vegne af kunderne foregår på baggrund af en grundig analyse – før, under og efter arbejdet. 

Holistiske arbejdsmetoder

Der lægges ikke skjul på noget af det arbejde eller de arbejdsmetoder, der udføres på kundernes vegne. En stor del af arbejdet i dag er at lære andre hvordan de enkelte værktøjer fungerer, så det er derfor også en helt naturlig del af arbejdet, at forklare hvad der blev gjort for at nå frem til resultaterne. 

Øje for detaljer

Uanset i hvilken omfang du vælger at arbejde med Mindstormers, så kan du være sikker på, at opgaven belyses fra alle retninger og udføres til punkt og prikke.

Tilfredshedsgaranti

Skulle du mod forventning ikke være helt tilfreds med de resultater du ser, så kan du trygt læne dig tilbage. Selvfølgelig sørges der for at du er tilfreds og at de opgaver, du har betroet Mindstormers med, også bliver udført til fuld tilfredshed.

Fremgangsmåde

Vores arbejdsproces

Uanset hvilken tjeneste du har købt, så følger arbejdet næsten altid den helt samme proces. Inden arbejdet påbegyndes, bliver en del af forarbejdet at køre en gennemgående intern og ekstern analyse af dig og din branche.
Når analysearbejdet er på plads er det tid til at udfærdige en handlingsplan. I samme åndedrag vil du blive bedt om at dele adgang til den eller de konti, som du ønsker at få optimeret.
Når handlingsplanen er klar, bliver den selvfølgelig delt med dig, så du ved hvilke opgaver, der indgår i udførelsen af arbejdet.
Når den er godkendt, så er det blevet tid til eksekvering og det foregår ved at inddele handlingsplanen i håndterbare arbejdsopgaver, som vil indgå i projektstyringen (som du
gerne kan få adgang til).
Når arbejdet er udført, får du en opdatering om det.
Du kan enten vælge at følge med direkte på
platformen eller via et link til et dashboard, som
giver adgang til nøgletal.
Det er selvfølgelig også med prisen – hvis den
tjeneste, du har tilkøbt tillader adgang til din data.

Er der andre opgaver at udføre, så fortsættes der
på dem mens du får tid til at give feedback til det
forudgående arbejde. På den måde går arbejdet
aldrig i stå. Ønsker du ændringer, så er der
selvfølgelig mulighed for det. Er du tilfreds, så
fortsætter arbejdet lige så lang tid, du mener  du har
behov for hjælp.

Kontakt

Jellingvej 5, 6330 Padborg

Mandag – Fredag 9 –  18

Kom godt i gang

Book et uforpligtende møde på 30 minutter for at se om vi kan være et match til et samarbejde!